Boosta ditt elevråd



BOOST21 – Bli kommunikationskung, din instagram kommer bli blytung 

BOOST är en inspirationsdag för Sveriges Elevråds medlemmar. Vanligtvis anordnas den parallellt på olika platser runt om i Sverige men på grund av Covid-19 har årets BOOST blivit ett digitalt arrangemang där ni som elevråd får chansen att ha kul och lära er nya saker tillsammans med andra elevråd från hela Sverige! 

Temat för BOOST21 är Kommunikation med fokus på påverkan. När ni anmält er till arrangemanget kommer ni få en goodiebox skickad till erTillsammans med andra elevråd från hela Sverige kommer ni ta del av föreläsningar, workshops och nätverkande. Det är en fantastisk möjlighet att knyta kontakter så att ni kan hjälpa och peppa varandra även efter BOOST. När dagen är slut kommer ni att vara motiverade och redo att lyfta era elevråd till nya nivåer.

Kostnad och praktisk info

Att delta i BOOST är helt kostnadsfritt, och ni kommer dessutom få ett presentkort skickat till er så ni kan handla fika att ha under dagen. 

Tid och plats

Datum: 11 Maj 
Tid: 13.00-17.00 
Var: Zoom 

Teknisk info 

Hur ni loggar in till arrangemanget kommer skickas ut till den mejladress som ni anger i anmälan. Ni behöver ett inlogg/en dator per elevråd. Är ni många deltagare rekommenderar vi att ni kopplar upp er dator till en projektor så alla ser ordentligt, har ni distansundervisning löser vi det med så klart! Under dagen kommer vi prata med varandra på olika sätt, datorn behöver därför vara kopplad till en webbkamera och en mikrofon så att vi kan se och höra varandra. Även iPad går bra att använda sig av.  

Goodiebox

När ni anmält er till BOOST! Kommer vi skicka en exklusiv goodiebox med material ni kan behöva använda under dagen, samt presentkort så ni kan köpa fika.  

Anmälan

Ni anmäler er en gång per elevråd. Det betyder att ni skickar in en anmälan för ert elevråd och anger hur många från elevrådet som kommer vara med under dagen. Kom ihåg att avanmäla er om ni inte längre kan delta. Anmälan är öppen till och med fredagen den 30 april, klockan 11.30.

Ni anmäler er genom att klicka HÄR och fylla i era anmälningsuppgifter. 
 

Behöver vi ha en vuxen på plats?

Om ni känner er osäkra på de tekniska bitarna kan en vuxen vara bra att ha vid början av arrangemanget. Under BOOST21 har ni hjälp av våra verksamhetsutvecklare som guidar er genom dagen. 

 

.

 


Har ni frågor om Boost?

Kontakta din verksamhetsutvecklare eller projektledare Rebecka Madsen  

Mejl: [email protected]  

Telefon: 070-965 55 37 

 

Vill du ha hjälp med att starta ett elevråd eller har andra funderingar? Fyll i din mejl så kontaktar vi dig!